Pelancaran Blog RahsiaFarmasi.com

Alhamdulillah. Baru terasa lega sedikit. Setelah 2 hari bekerja sebagai Pegawai Farmasi di Hospital Sultan Ismail (HSI), Johor Bahru. Tak sangka, begitu mencabar hidup di sini.

Rancangan untuk melancarkan blog baru pada 1 Julai 2010 terpaksa diubah. Pra-pelancaran telah dilaksanakan di facebook pada 30 Jun 2010 yang lepas. Boleh lihat note facebook saya di sini.

Kemudian, banyak pula masalah di Johor. PC saya dengan monitor CRT yang begitu besar tidak dapat dibawa. Terpaksa ditinggalkan sahaja. Ini bermakna, kurang kebarangkalian saya untuk online. Kurang peluang untuk update blog.

Apapun, saya akan berusaha sedaya upaya untuk mendokumentasikan pengalaman hidup ini. Biarpun sekali sebulan, blog rahsiafarmasi.com akan menjadi platform perkongsian saya, berkaitan bidang farmasi, insyaAllah. Manakala blog setitis rasa akan diteruskan seperti biasa. 3 entri sebulan. Dengan isu-isu yang lebih umum, insyaAllah juga.

No comments:

Post a Comment